Klachtenprocedure – Snelle en Eerlijke Afhandeling

Bij BouwproductenOnline.nl staat klanttevredenheid voorop. Heb je
een klacht over een bestelling of een ander aspect van onze service?
Laat het ons weten bel met onze klantenservice of via e-mail:
info@bouwproductenonline.nl (onder vermelding van klacht +
bestelnummer) of per post.

Hoe dien je een klacht in?
Om je klacht zo snel mogelijk te behandelen, vragen we je deze duidelijk
te omschrijven. Gaat het om een defect product? Stuur dan een foto mee
in de e-mail. Binnen 5 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke
reactie.

Onze aanpak
Wij streven altijd naar een passende oplossing in overleg met de klant.
Mocht er geen overeenkomst worden bereikt, dan kun je terecht bij de
Geschillencommissie webshop keurmerk. Zij bemiddelen en nemen
indien nodig een bindende beslissing.

Contact Form Powered By : XYZScripts.com